Fortfarande

De har ökat väldigt drastiskt på statistiken och jag har ställt frågan många gånger och fortfarande är de bara en som har trätt fram,
Frida , du va minst lat och slängde iväg en kommentar.
Tack för den och jag följer nu även din blogg titt som tätt : )
SÅÅ frågan kommer återigen , vilka är ni ? Statistiken kan ju inte ljuga om 50 pers , så kom igen.
Släng in en kommentar med ert namn och eran blogg så jag kan få kolla in er med, även om jag inte känner er.
Och för er som jag faktiskt inte känner kan ni väll även tala om vart nånstans ni hitta min blogg och vad ni tycker om den och dess innehåll :)
Förövrigt.
Dagen har bjudit på en överdos av koffein,
Jag tror aldrig jag har drukit så mycke kaffe. Kände till slut att jag sväva fram och blev skakis i hela kroppen så efter den 9 koppen på 4 timmar så sa jag stopp till mig själv.
Herrejesus, ja är fortfarande skakis och kan knappt skriva ordentligt.. Back knappen får arbeta hårt nu.
Imorn kommer becka och hälsar på innan jag drar vidare till angelica på lite mer kaffe. Om de inte blir en enkel hemmasittardag.
Nej , nu ska ja lägga mej efter att karln kommer ut från duschen.
Kyss på're

Kommentarer
Postat av: carro

hello, ja läser ju självklart :D Och du är mer än välkommen hit med på kaffe någon dag :D

kram kram

2011-05-03 @ 23:49:17
Postat av: Johanna

hej! jag är inne och läser hur ni har det! :) kul att se hur eran lilla kotte växer och utvecklas, och känna igen och jämnföra lite med Nelli. är så lika men ändå så olika hur de är dom små liven! :) ha de så bra så ses vi!

2011-05-04 @ 00:40:01
URL: http://johannaawikstrom.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag läser alltid :)

2011-05-04 @ 09:08:11
URL: http://maarey.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Hehe jag läser också (a) :)

2011-05-04 @ 10:52:47
Postat av: Lena

Roligt att läsa om er och se att ni har det bra. :) Håkan hälsar:D

2011-05-05 @ 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0