Fotografering

Uppe med tuppen imorse och duscha.
Slängde iväg karln till jobbet och tog en tripp med mormor till lassarettet.
De va återbesök som stod på schemat, så nu är p-piller införskaffat ^^ inga fler barn här inte, iaf inte på dom 4 närmsta åren.
Hem och fixa till mig och Frejus , fotografering inför tidningen stod på schemat,
så karln kom hem och hämta oss , sen åkte vi hem och keka lite.
Nu ligger Freja och pratar med dom flygande vovvsarna ovanför sängen och jag har precis ringt klarna och flyttat fram ett fakturadatum.
Kassan börja svida riktigt bra nu .. men men vi vet ju att de blir bättre och vi överlever.
Så länge barnet har mat och blöjor så är jag nöjd :)
nu tänkte jag faktiskt slå på en gammal hederlig film : Beetledjuce .
Sen ska jag ta med mig freja och ta en powernap ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0