Fredag den 13de

för 22 års den kom jag , fredag den 13de januari.
Så alla som ser denna dag som en olycksdag kan ta sig i röven.
De här är min lyckodag och jag ser fram emot att de kan hända nåt bra :)
Än så länge har jag bara haft en chilldag .
Freja sover och jag sitter och glor på film samtidigt som jag glor på datorn. man måste va mångsidig ibland ;)
Jag måste dock försöka samla kraft till att ta disken .. pfft jag vill verkligen inte .. just idag är en sån dag då jag inte vill ha några måsten.
De skulle va skönt med en piga här i huset.
Fia är på väg och vill att vi ska gå ut och gå, men de vet jag inte riktigt om jag vill.
Men jag skulle kunna ta en bil tur ner till max och sno lite tidningar .. vi är ju som sagt med i kt idag :)
Måste ju klippa ut annonsen till mamma och pappa och oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0