Fuck this

För er som inte vet så har vi en spotlightlampa med sensor vid garageuppfarten som tänds när nån eller nånting går på gården.
Vi gick och la oss och bara nån minut efter de så tändes lampan på gården .. jag flög upp till fönstret för att kolla om de va grävlingen eller hararna som va på besök igen men de va absolut INGENTING på gården.
I samma veva börjar vi diskutera fall garageporten va stängd, då va har en dosa till den .. så vi kan allså öppna porten från vardagsrummet.
Och inte långt efter de börjar de knaka som fan i huset.
Jag är uppskrämd som en jävla treåring nu .
Ändå är dörren låst, ingen på gården och garageporten är checkad.
Försökte ändå lägga mej och sova och höll på att hoppa i taket när tommy prassla lite med täcket.
gav då därför upp den här tanken med att sova, jag kommer bara ligga på helspän och skrämma upp mig själv.
Så jag tog mitt täcke, slog på datorn och satte mig framför 2½ män i hop om att lugna ner nerverna lite.
Fyfan att jag hatar när de blir så här... Känner mej så jävla idiotiskt!
USCH!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja har ju sagt att du inte ska titta på skräckfilmer. det tar lång tid innan de går ur kroppen hihi or not. Mina sitter i än fast ja inte kollat på väldigt läääänge.

Kommer snart masa pussar så länge <3

2011-05-26 @ 08:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0