glass i stora lass

Idag har jag intagit den första nora glassen för i år.
oh guuuud så gott de va !
Hade heller inte med mig vagnen utan att freja satt i babybjörnen hela tiden
och de gick super bra.
Så nu vet jag att detta kommer funka fin fint till nora marken ;)
Nu är yvann på besök , Tommy har vart duktig och klippt gräset och maten är i magen.
så nu är de kaffe som vankas innan vi ska ta en dusch med Frejsan och inta bb ;)
Imorn är de shopping till Freja som står på schemat om vädret tillåter, Sånt får man aldrig för mycke av ;)
Puss på den.

Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Nam nam! Där gav du mig allt en GOD idé :)

2011-05-19 @ 23:12:56
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0