judgementday

Jaja, enligt den där jävla profeten har vi ca 2 timmar kvar att leva.
Jisses.
Jaja, jag tänker iaf fira att vi överlevde med grillad kyckling och vin hos Mattias.
Han fyller 25 imorn så vi ska dit och fira han ikväll.
Frejsan ska mysa heeela kvällen med gudmor fia och nicco :)
Hoppas de går bra annars , annars springer jag hem ;)
Har dessutom börjat med ppiller igen som jag slutar med lika snabbt,
Jag har aldrig mått så illa i hela mitt liv, känns som att spyan sitter i halsen på mig hela tiden.
Nefyfan. Då väljer ja hellre att använda kondom , sen ska ja ringa och höra med dom på mödravården på måndag om andra alternativ.
funderar faktiskt på spiral iställe, finns ju kopparspiral utan hormoner och de känns nästan som att de är rätt val för mig.
Ne nu fick vi besök !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0