Kyckling

Guuuuuuud va gott de vore att grilla lite kyckling.
Jag har blivit en sån extrem sucker för kyckling filé. Kan äta hur mycke som helst av de.
Får helt enkelt kolla om pengarna räcker och åka och handla lite mat när karln kommer hem.
Idag har vi iaf vart hurtiga och gått till johanna och nellie :)
Mycke trevlig dag med massa prat och kallt kaffe ;) haha.
Drog sedan vidare hemåt med sällskap av Yvonne, och tog dessutom en extra sväng förbi konsum
som resulterade i en glasspaus med. Namm namm.
Väl hemma så slurpa vi lite mer kaffe och farmor mös med Frejsan :)
Nu sitter jag här i min ensamhet och kolla på allt jävla skit som står i hallen och ska kastas.
Sopgubbarna är väll här kanske en gång varannan vecka .. och soptunnan blir full på ca 5 dagar !?!?!?
Jag blir tokig på de här..
yeye !
Nu hoppas jag Tommy kommer hem snart för nu är jag hungrig på kyckling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0