Lite mindre samvetskval

Idag har vart en ganska så hurtig dag än så länge,
Va uppe vid sju imorse och tog en skön och lång dusch för att sen lägga mej en stund till ..
Vakna efter en hemsk mardröm.. Usch.
Gjorde mig i ordning iaf medans freja låg och skratta lite i sängen :)
Sen kom Challe och Mathias . Gav tösen lite mat och skulle byta blöja och ta på henne kläder.
Tänkte jag skulle göra detta lite fort i soffan med en minimal stresskänsla i kroppen.
Och på den lilla stunden de tar att ta bort den gamla blöjan och lägga ditt den nya så lätta hon på trycket och vips så va soffan ner kissad ^^, Yippie kay yey på den.
Hade i vilket fall inte tid att börja kämpa med soffa så gjorde ett tappert försök att ta bort de värsta och la tid en handuk.
Tog en promenad med Challe ner på stan för att uträtta lite ärenden.
Challe hämta ut sin förlovningsring efter mycke om och men ..Så nu säger jag grattis igen till en passande ring ;)
Vidare till banken , kappahl och apoteket.
På vägen hem vart den en tripp förbi " nu eller aldrig " då Challe och Sofia boka in en gadd-tid med 100 års väntetid.
Nej gud, tacka vet ja Mattson som har fått massa skills, Jag tar med mig mina feta lår och åker till han iställe:)
Gav fia mina nycklar och gick vidare hemåt.
Så nu jag kom hem va disken diskad och kaffet serverat. DU är bara FÖR underbar <3
Så nu sitter jag här i den opissade soffan medans lillskiten fortsatte sova och funderar på om jag ska ta en ryck och plocka in alla kläder som ligger på golvet i garderoben , torka av bordet och slita bort klädseln på soffan och kasta dom i en maskin ! Hejja mig .. eller nåt.
Fiffi inväntas också på en kopp.. Hujeda mig. va mycke de vart ..
aja.. de är väll bara att sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0