No show off

Jag känner bara att jag vill skriva ner de här, och jag känner att jag vill att folk ska förstå de också.
De är inte alls för att på nåt sätt skryta eller bara va mallig.
Dom flesta som vi har pratat med under min graviditet har varnat oss " aah den första tiden kommer ni va så osams , de kommer verkligen tära på erat förhållande " osv osv.
Jag har hela tiden för förklarat för mej att jag inte ska räkna med att de kommer vara lätt och att de inte kommer funka bra mellan mig och min partner.
Visst , jag kan förstå till fullo varför de blir svårare för vissa att hålla sams och varför många går i sär.
De är inte en dans på rosor med ett spädbarn , och de är mycke måsten och krav.
Men jag har inte på nåt vis kännt att de är sämre eller nånting mellan mig och tommy,
snarare tvärtom.
De har aldrig vart så bra mellan oss som de är nu.
Kärleken jag har att ge till både mitt barn och han som gav mig mitt barn är enorm, och jag saknar han varje sekund han inte är hemma.
Han är mitt största stöd jag har och han ger mig allting jag vill ha nu + lite till.
Så de jag igentligen vill ha sagt med de här är att man inte ska lyssna så förbannat på vad andra säger.
Om både ville ha barnet och man känner bägge två att man är redo så är de den bästa tiden i ditt liv att ha ett spädbarn och skapa början på din familj.
Dom som de kanske är lite kämpigt för ( nu behöver de inte vara så - ren filosofi ) Kanske inte är menade att vara .
De är kanske dom som får kämpa lite extra för att få saker och ting och funka, Och de är inget som helst fel i de.
Jag tycker bara de är så synd att man hela tiden ska gå och säga massa dåliga saker om förhållanden första tiden , för då är de mer eller mindre de man ställer in sig på.
varför inte bara säga som de är !? De kan hända, men om de inte gör de så är de helt enkelt den mest underbara tid man är med om , och man ska riktigt ta vara på den.
Herregud, jag känner mig som en riktig kärlekskrank nu .
Jag älskar verkligen Tommy och allt han gör för mej och ställer upp på mej för.
Jag hade aldrig klarat de här utan han och hans stöd. Den starkaste axeln jag har att gråta ut på är hans. Den starkaste människan jag kan skratta med är han. Jag drunknar fortfarande i han ögon när han tittar på mej och får fjärliar i magen när han tar på mig.
Jag är så lycklig över att vi tog de här beslutet i livet att skapa en egen familj och bygga ett liv tillsammans.
Utan Tommy och Freja är jag helt enkelt inte hel !
De är ni som gör mitt jag , och jag älskar er så enormt för de. <3



Kommentarer
Postat av: Johanna Olsson :)

Håller med dig carro när det gäller partner och sånt, tommy och du passar så otroligt bra och jag är glad att ni har er lilla familj nu. kan ju säga att micke kommer vara stort stöd för mig med.. :) kram på er

2011-05-06 @ 16:09:29
URL: http://blirmammaimaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0