Ny garderob

en helt ny jävla garderob skulle inte sitta fel.
De ända jag har att ta på mig som gör att jag inte ser ut som michelingubben är en t-shirt, en klänning och ett par tajts, och några par jeans jag har fått låna av sussi.
De är ju inte direkt så jag hurrar när jag öppnar garderoben i detta väder och inser att jag har noll sommarkläder.
Jag funderar starkt på om jag ska ta mej en promenad, men jag är en sån jävla tråkig människa, att jag kan inte promenara utan att ha ett mål om vart jag ska, med andra ord måste jag gå till nån.
Men samtidigt så vill jag inte gå till nån för att sen stanna där och slöa ihop och inte komma längre.
Herrejisses, vilka bekymmer jag har.
Sen då.. vart går man om man bara vill ut och gå?
Nej , jag borde skaffa mej ett gåband hemma så jag stannar på samma plats men rör mej samtidigt.
Pengar skulle inte sitta fel heller så man kan uppgradera en strl på allt i garderoben så man helt enkelt kan ha nånting på sig.
jaja, slut klagat.
Min tös håller på och vaknar så jag antar att hon ska ha mat i magen , sen får jag väll hitta nån att knalla till så jag får mig en liten benrörare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0