Ohyes

Idag har jag och Freja vart på marken i Grythyttan med mormor.
Fick med oss en klänning hem till mig och en pyamas hem till Freja.
De tackar vi mormor för.
Skulle igentligen ha åkt hem till angelika och hjälpt henne lite i lägenheten men jag tvärdog så fort jag kom hem .
Så jag gav oss två mat sen slockna vi i sängen en stund.
Och eftersom att solen strejkar nu mera så tar jag saken i egna händer och unnar mig en stund i solariet.
Tommy borde va hemma vilken sekund som helst, så får han slänga i sig lite mat bara innan jag åker.
De finns ingen värre känsla än att vara blek och jag vill verkligen bli av med mina bristningar .. och då måste jag arbeta på de lite och inte bara sitta här och tro att dom ska försvinna av sig själv.
Imorn däremot ska vi ta ett varv på stan med Yvonne , sen ska jag ta mig i kragen och faktiskt knalla hem till angelika efteråt :)
Hoppas ju också på bra väder förståss, annars får jag lov att köra tommy till jobbet så ja kan ha bilen och ta mig nånstans.
Jag är inte den som knallar i ur och skur, thats it.
Imorn så är även Freja 6 veckor gammal :) De går fan fort.. snart kryper hon väll runt här inne som en tok.
Vart tar tiden vägen !?
Nej , tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0