Perfekt avslutning på en fredagkväll

Igår unna jag och tommy oss lite ensamtid.
Farmor och fabror och sandra va så snälla att ta sig an Freja på kvällen medans jag och tommy gick och åt en romantisk middag för två på woodys.
Va en perfekt kväll med god mat och dryck som gärna sluta med att ja blev lite rund under fötterna ;P
Kanske inte så konstigt dock
Men jag fick iaf tillbaka min fjortonårshjärna och va helt inställd på att jag SKULLE åka några varv på stan innan jag skulle hem ;P
Masse va så snäll och ställde upp på min sjuka idé , kom och hämta oss och åkte ett varv på stan innan han körde hem oss :)
Freja hade vart jätte snäll men vägra dock att sova, men hon slockna så fort vi kom hem , han inte ens kliva innanför dörren innan hon somna. Skruttan :) <3
Vakna imorse , gjorde oss i ordning och tog en promenad ner till stan för att kolla in marken lite :) Hade inga pengar för att handla så de vart en snabbtitt sen en lunch på jobbet.
Knalla hem igen och satt på altanen en stund innan de va dax för tommy att svita om och åka och jobba på valsverket.
Jag har haft besök av sandra , jonas och yvonne på eftermiddagen sen kom Nicco och Fia hit :)
Vi har kekat lite gott och nu ligger vi och myser framför en film.
hur underbart blir inte liv lixom ? :)
Får se hur länge vi orkar hålla oss vakna .. för jag känner redan nu att ögonlockena börja bli lite tunga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0