Reklam

dålig uppdatering, jag vet.
Att skaffa en Iphone är både de bästa och de sämsta jag gjort.
Bästa för att jag sitter aldrig vid datorn längre , därav de sämsta.
De blir sällan uppdateringar nu mera , jag känner nästan att jag sviker mina läsare.
Jag ska bättra på mig och sluta nörda ! I promise.
Måste också erkänna att jag hatar blogg.se reklamremsa på startsidan.
Skor är en sjukt fetish ja har.
Jag kan köpa hur många par som helst, jag behöver heller inte använda dom , jag kan köpa dom enbart för syns skull.
Ställa på dom bokhyllan för prydnadens skull, men jag måste ha dom !!!!! PUNKT.
Därför undviker jag skosidor så mycke som de går för jag blir fattig.
Och bara för de så måste blogg.se ha Brandos som reklam .. och jag kan ju inte låta bli att klicka mig in på ett par godingar.
Sen hatar jag med mig själv att jag är en sån jävla sucker för "labels". Jag kan inte köpa ett par billighets skor på skokanonen om de inte handlar om ett par pisstoffler.
Nej nej , kawazaki - iron fist - Addidas - Fila - Dc - Osiris - Converse - Diesel .. you name it.
Jag hatar mig själv ibland!
och jag hatar mig själv för att jag inte har nån självdiseplin överhuuuvudtaget.
När de kommer till shopping suger jag på att hålla i pengarna, När de kommer till träning suger jag på att ta mig iväg, när de kommer till att keka nyttigt suger jag på att ens försöka !
Nej , ja är så jävla dålig! Måste bli en radikal förändring på läget.
Jag ska slå klackarna i backen på att de ska bli en MAFFIG ändring här hemma.
De ska pw:as varje dag ( om de inte spö-regnar ) och de ska köpas hem mer frukt och grönt och fullkorn.
Och pengarna ska hållas i, eller så får jag sluta gå på stan för mycke ! Thats the shit.
Håll tummarna för mig och önska mig lycka till !
Ska börja mitt nya liv imorn, Dit jag kan gå SKA jag gå.
Dock ska ja börja dagen imorn med att åka till linnebäck och jag känner att de är alldeles för långt för att knalla.!
Men när ja kommer hem så ska jag ta mig i kragen och ta en redig promenix ! Musiken i öronen .. vagnen i nävarna och benen i full fart .. så ska de bli.
Sen ska de bli smal mat hädan efter .. lite duktigt är jag , jag är en sjuk sucker för kyckling - inge fett , men näringsrikt - men de är ju potatissallad till och de kan jag ändra på.
Kan göra en sjukt god sallad till iställe ..
Nej så får de bli.
Nu ska ja sova på saken och hoppas att de håller i sig tills imorn.
PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Jag håller tummarna för dig:)

2011-05-31 @ 08:45:55
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Lycka till! :)

Kan ju gå tillsammans du och jag ;) :)

2011-05-31 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0