Stupidcupid

Jag har väll gjort de dummaste man kan göra idag.
eller ja, två saker.
Jag va så duktig och skulle koka upp Frejas nappflask-nappar + vissa delar i plast.
Satte på plattan men glömde bort den lika fort.. tills de börja lukta bränt.
så nu har vi bara en fungerade nappflaska, usch nej , blir att köpa några till när löningen kommer.
Seeeen va jag så smart och satte mig och titta på barnkläder på nätet och jag har TOTALT fastnat för Lundmyr of sweden märket.
Jag kommer ruinera mig själv om jag fortsätter på detta vis !
Fy skäms som fan på mig!
Köpte en massa nya kläder i fredags, de får räcka ett tag ... med betoning på ett tag ! ;) haha.
Nu är de nappflaska och lite tillbehör som ska köpas in innan de kommer in mer kläder i garderoben ;)
Imorn ska de bli fint väder, så jag tänkte faktiskt ta mig en promenix imorn med Frejsan och hälsa på någon.
Tänkte ringa Johanna och höra om hon och lilla Nellie har tid med mig en stund, annars våldgästar jag nån annan ! så de så, Challe kanske har lite tid över ? ;)
Tisdag ska de bli skit väder, så då ska jag faktiskt ta mig an projektet att städa skafferiet och Frejas garderob.
Kanske ska ta och slipa ner hennes byrå också och måla den vit iställe för svart !? va tycker ni ?
Svart eller vit?

Kommentarer
Postat av: johanna olsson

jag tycker den passa att vara svart då det är så mkt vitt.. men smaken är ju som baken :P

2011-05-23 @ 07:57:08
URL: http://blirmammaimaj.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tycker den är finast som den är nu, svart :p

2011-05-25 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0