Telepati kallas de

Jag gjorde som jag sa och ringde challe.
De visa sig att hon i samma sekund satt och skrev ett sms till mig.
Helt otippat så tänkte vi allså på varandra samtidigt.. Hallelulja.
Jag åkte iaf hemma till henne och lilla mathias på en kaffe och lite snicksnack :) Myyyche trevligt.
Freja sov dock nästan hela tiden, men en liten stund hade hon faktiskt ögonlockena öppna ^^,
Vi drog sedan och hämta tommy på jobbet , för att sen åka hem och rensa hennes garderob.
Så Amanda och Josse, Jag har packa i ordning dom kläder hon längre inte kan ha och langar snart hem dom till er .. så ni får tillbaka era kläder pö om pö :)
Resterande kläder dumpa jag hemma hos Matti och Natta.
Så nu finns de myyyche plats i garderoben för lite större kläder så  nu kanske man ska ta och rensa bland alla kläder som ligger kvar i påsar just för att de har vart brist på plats :)
Men de får bli morgondagen eller fredags projekt.
För imorn är de massa som står på schemat.
Jag ska på promenix med Challe och Mathias.
Sen kommer mormor hit och tar Freja en stund så jag får städa bort allt katthår här hemma och tvätta all tvätt som vi har lagrat på oss.
Sen kommer förmodligen även Jenny hit en sväng på en kaffe. Herrejisses.
hur ska ja hinna med allt?
aja, jag får kolla klart på bb och ta mej en godnatt sömn och tagga inför imorn .. för imorn förbjuder jag mig själv att vara lat, jag ska va superduper efektiv :) Hejja mig!
Så , godnatt och kyss på er mina underbara läsare !
Du är min värld, mitt allt, mitt liv.
Jag älskar dig mer än nånting annat.
Utan dig , inget mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0