Akuten

Jag är så jävla trött på svenska sjukvården.
Visst är jag glad att den finns men jag gör allt för att slippa åka hit.
Jag har suttit här i de här förbannade väntrummet i en timma nu utan att fått nån hjälp.
Jag får sitta och titta på när folk som kom för fem minuter sen får komma in på rummen och få hjälp.
Så orättvist.
Jag vill bara hem , till mitt barn och pussas och kramas men iställe får jag sitta här i en svettig rullstol och bara vänta.
Ja , jag vet. Jag har mig själv att skylla. Men de va inte riktigt så här jag planerade.

Nej fy. Kommer säkert bli fattig på de här också !


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Vilken tur Carro att sjukvården är gratis tills man

Fyllt 25 .

Lite plåster på såren iaf . 

2011-10-02 @ 16:54:48
URL: http://fiffipersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0