En bra dag

Efter att vi vakna till liv imorse så ringde jag till mormor och fråga om inte hon ville åka och kolla efter en byrå.
Så vi tog en tripp till svenska hem och jysk.
Hitta en byrå men 1200 kr är mycket när de inte klirrar i kassan.
Har dock hitta några som ska sälja sina byråer på Facebook , så vi får se.

Efter de stack vi hem till Amanda och milo , busade lite och åt mat , innan vi åkte vidare ner till Jessica på kaffe och massa prat :) freja fick en jätte fin filt också , hur mysig som helst. ;) tack så jätte mycke snälla söta Jessica :) <3

Efter de åkte vi hem och mötte upp Marie på gården som är i Karlskoga på besök :)
Haft en jätte mysig kväll med bus, prat och kycklingsallad :)

Marie har åkt hem precis , Freja ligger och pratar som bara den i soffan med sin nya filt och vi föräldrar nördar ;)
Jag ska dock gå ner och hänga tvätt och byta byxor då Freja kissa lite på mig nyss :P
Sen ska jag ha soffmys med min dotter :) <3
Pyss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0