Klantarsel

Ujujuj , vilken kväll.
Hade jätte kul ute hos wall , de bjöds på tacos , bål och fulla härliga människor.
Jag som i vanlig ordning klarar ju inte av de där med att va på samma fest hela kvällen så jag och Sandra tog oss en krogrunda :)
Och jag mitt äckliga klantarsle ramla ner från stentrappan på Harrys och stuka/vricka foten.
Dock så fortsatte jag att både gå och dansa på den så idag är foten twice the size och de bultar precis som att den ska explodera snart.
Så de fick jag äta upp rätt hårt.
Kan inte ens stödja mig på foten så jag får hoppa runt på ett ben här hemma, bakfull och jävlig.

Inga bilder togs igår heller , jag är så dålig på de där med att ta fram mobilen eller kameran. - poäng till mig.

Kom hur som helst inte i säng förens vid halv 4 inatt så har tagit mig en liten sov morgon och sov till nu , halv 12.
Ska hämta hem Freja vid lunch vilket Tommy nu får göra själv , jag kan ännu mindre springa i trappor när jag inte kan gå. Så jag avstår ;P

Usch , nu längtar jag så efter min lilla skrutt .. Nu får inte Tommy sova länge till. Måste ha hem mitt barn omgående.

Nej nu ska jag försöka skutta till toaletten och ge mig på ett försök till att hämta vatten.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0