Länge sen

De va länge sen nu som hade en riktigt dålig natt med Freja. Inatt har hon vart totalt omöjlig. Trött så ögonen knappt kan hålla sig öppna , men höll dom fan uppe ändå och stirra bara rakt fram. Och dom få gånger jag fick henne att somna så gick de inte att lägga ifrån sig henne i sängen för då slogs dom blå upp lika fort och skriket satte igång. Mitt tålamod igår va inte att leka med , och vi t.o.m hoppa på varandra, men sånt är väll kanske normalt antar jag. så efter att tommy hade gett de ett försök på ett par timmar så satte vi oss i bilen och åkte tills hon somna. Dagen idag värkar fan inte bli nå bättre heller, hon har gnällt från start idag. Direkt när hon slog upp ögonen har gnällandet hållt på. Jag har inte tålamod till det här just nu. De kan inte komma i mer fel tillfälle. Tommy är sjuk och måste jobba ändå, jag tar mig knappt framåt med min fot och måste ha mormor här för att få hjälp. Jag är så irriterad så jag skulle kunna skjuta nån , helst mig själv. Fyfan, äckliga pissdag. Får så jävla dåligt samvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0