Regn

Tycker inte alls om detta väder dagen har att bjuda på.
Jag hade ju tänkt att ta en promenad idag både på förmiddagen och eftermiddagen, men de blir de inget med.
Marie kommer senare i eftermiddag och hälsar på, känns som de va evigheter sen jag träffa henne. Freja kanske va .. 2 månader ?! :/
Får se om Johanna och micke kanske tittar förbi under dagen också ..

Träningen får vänta tills imorgon , jag måste försöka dammsuga och tvätta och hinna med alla besök jag hade tänkt mig. Sen är inte mormor hemma nu på förmiddagen heller för den delen så ..

Snutta kutar runt i sin gåstol och jag vaknar till liv framför tven en stund innan de är dags att sätta fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0