Trotsdagen

Jag tog mig i kragen imorse.
Känner hur den här Depp- perioden bara suktar efter att få bita tag i mig men jag har varken ork tid eller lust att sitta här hemma och tycka synd om mig själv och tycka att världen är totalt värdelös. Nej..

Jag gick upp , åt min inte så nyttiga frukost , 3 bullar och en nutriletta shake , åkte till älskade Fia som ställde upp på att vara barnvakt , drog till gymmet och vänta in cicci , pressa skiten ur armar och rygg , hem till Fia igen och låna kläder och hämta lillan , vidare till öppna förskolan för en föräldraträff , hem till Fia igen och bytte tillbaka kläder, hem till anna och hälsa på familjen och nu landa jag hemma.
Men iställe för att landa i soffan så la jag in den rena tvätten , slängde i en ny och rensa lite av all den skit som står i pannrummet.
Så nu väntar jag bara på att mandel ska komma och ta bort den skiten som tillhör han så jag kan ställa i ordning och städa källaren ^^

Så jag ger mig själv lite extra poäng för idag och hoppas att de här släpper tills imorgon.
Foten är nästan helt bra nu , så en promenad ska tas imorgon iaf :)

Ingen bild är tagen idag så jag ursäktar att de bara vart en massa tråkig text !

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0