Utvecklingsfas?

Kvällen igår va likadan , dock va lite smartare igår och åkte ut med bilen redan vid 22. Kom hem efter en halvtimma ungefär och la henne i sängen , vilket funka i kanske 10 min.
De sluta med att Tommy fick spendera natten på soffan och Freja brevid mig.

Vad innebär igentligen utvecklingsfaser ?
Vad är de som händer med dom små liven ?!
De måste va minst lika jobbigt för dom som de är för oss ?!

Jag hoppas verkligen inte att hon är sån här i helgen , jag vet inte om jag klarar av att stå där själv med denna panik hon får ..

Jaja , jag och Freja ska iaf åka till Fia nu och ha lite mys och baka bullar.
Om Freja kan bestämma sig för att va glad .. För nu börjar hon igen och jag har inte alls nån lust att åka nånstans med henne när hon är så här :/
Lilla gryn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0