Ångest

Gud vad jag älskar att blogg har fått en app. Bloggen blir numera uppdaterad flera gånger om dagen :)

Har ju vart på en köpcenter idag med , så ångesten börjar krypa på nu.
Pengarna bara försvinner !
På ett sätt så är de skönt att garderoben har uppdaterat sig med kläder som faktiskt passar, har även handlat lite till hemmet och sen va vi ju faktiskt ute och åt igår.
Så visst är de värt de , men jag hatar att se pengarna tryta ! Hemsk jävla känsla.
Men men , nu är de bara gymkortet som ska köpas sen är de köpförbud för miss Carro Andersson !
Endast nödvändigheter får köpas.
Snåla och spara är de som gäller nu !

Nu ska jag och Freja bada innan maten sen är de idol och tvmys som gäller , för imorgon är de upp tidigt - packa ihop allt - äta frukost och åka hem till mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0