Atjo

Jag tror både jag och Freja håller på att bli sjuka.
Jag har sån huvudvärk och är så allmänt nerstämd så de är sanslöst.
Hon har diaree och är jätte gnällig och nyser och hostar om vartannat.
typiskt va. att de måste komma just nu.
Eller nu och nu , att de måste bli så överhuvudtaget.
jaja,
I eftermiddag är huset vårat iaf.
Ska till banken kvart över tre och skriva papper :)
så himlans gött är de.
Jobbet i degerfors sket sig för tommy, de kan hända även den bästa <3
så nu tar vi nya tag.
Han får va kvar hos mandel ett tag till , sen får vi se vad som händer där efter.
Han har iaf sina nattjobb som värd och med kicki som drar in lite extra pengar.
Sen får vi se om de kanske blir utbildning som gäller för hans del.
För min del blir de att jobba extra så mycke som möjligt nu framöver.
Kanske ska börja redan nu när.. !?
Ska kanske springa in på schemat och se vad de finns för pass ?!
jaja. nu ska ja väll byta blöja som hela dagarna består av nu mera och kanske ge magen lite mat innan vi ska bege oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0