Blogg.se app

Äntligen , efter mycket efterfrågan är den äntligen här. Jag dör av lycka :)
Kanske den här bloggen kan bli fylld med lite bilder också och inte bara tråkig text för jämnan!
Klockan är 05:51 och jag ligger i husvagnen på mammas tomt och kollar på Harry Potter.
Freja vakna och ville ha mat för en stund sen och nu har jag problem med att somna om ... Typiskt.
Slocknar säkert snart. :)
Är inne på tredje dagen i växjö nu , och jag har aldrig haft sån sjuk hemlängtan förr. Jag vill hem till min Karl , överösa han med kramar. Usch att de ska va så jobbigt att vara ifrån varandra :/
Men nu är de bara idag kvar , och imorgon åker vi hem. Kära Karlskoga <3
Nej , ska försöka sova en stund till.
Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0