Bugger

Ja, morgonen vart ju inte som tänkt.
Jag trodde jag skulle få sovmorgon idag , iaf inte vara den som behövde gå upp kl 5 , då tommy tycker att han ska ställa om sin biologiska klockan så han är uppe vid 5 på morgonen.
Men efter att ha legat och lyssnat på Freja i en halvtimma och puttat på tommy och fråga om han inte hör.
Efter ett Nej till svar så vart jag alldeles för vrång.
Då kan han gott ligga där så kan fan jag gå upp , eftersom att min väckarklocka inte snooza engång på en halvtimma^^
Men hon somna om så snällt igen vid 6 , så de va bara för mig att lägga mig igen och så vakna vid halv 10 :)
Nu springer hon runt här inne i gåstolen som en annan terrorist.
Känns som att vi kan skita i den här ideén med att tapetsera om till den dagen hon slutar med gåstolen.
De krokas med dörrar , karmar , väggar , bord och soffor.
Rääääzzerfart på den där bruden !
för övrigt så måste jag bara få kläcka att lady gaga är den fulaste männiksan som går i ett par skor.
Kollar på hennes senaste video på mtv, och jag stendör.
Men men .. nog om sånt.
Freja får tillbringa några timmar med gammelmormor så här på förmiddagskvisten.
Mamma ska ner till gymmet och torteras ^^
Kör mitt första pass idag tillsammans med cicci, ja har en känsla av att jag kommer ha värk i kroppen imorn.. mm.
Men de ska bli skönt att få komma igång nu. verkligen.
Känna att man kommer nånstans med träningen.
Simningen . aa , visst de va skönt att få komma iväg och röra på sig, men en halvtimma känns inte som de räcker.
Jag har inte haft träningsvärk i kroppen en ända gång sen jag börja simma. och då känns de inte som att man faktiskt har använt musklerna..
Ne. jag kör sten på de här iställe.
bara jag lär mej vad fan de är jag ska träna för nåt så kan jag åka ner själv till slut =)
Mellan timmar som är innan kvällen vet ja faktiskt inte hur jag ska fylla ut.
Kanske får diska och städa som vanligt !?!?
För ikväll ska vi iaf hem till pappi och käka lite mat , och ha en mysig tid.
Lovley.
Ne nu ska jag rota fram nåt i gagaroben som jag kan ha som träningskläder^^
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0