Ensamtid

Tommy har åkt till jobbet sen en tid tillbaka och Emil åkte precis hem efter en trevlig tid här med weeds och wordfeud på engelska. En bradig utmaning !
Freja somna för ca 45 minuter sen så nu ligger jag här i soffan .. Ensam.
De börjar bli rätt så vant nu , men kommer nog aldrig vänja mig vid tråkigheten av att va själv.
De är skönt dagtid men absolut inte kvällstid !
Men men.
Imorn åker Freja till farmor redan vid 11 på förmiddagen , så jag och Tommy ska ta fram den kreativa sidan och fixa trädgården. De ska klippas gräs , röjas och rensas stuprör.
På kvällen åker Tommy till jobbet och jag tar på partyhatten.
Wall ska firas stort imorn och jag är inte den som sviker :)

Får se om jag kanske kastar in en liten pw eller lite simning på de hela också , om mortionen i trädgården inte räcker !

Nu ska Edward sissorhands få bli min kompis för ikväll.

Pöss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0