Ground Zero

Idag är de exakt 10 år sedan sen world trade center föll rakt ner mot marken.
Herregud, Jag va 12 år när de här hände och jag kunde verkligen inte förstå allvaret i de här som hände.
På ett sätt tackar jag gudarna för att jag va så liten och faktiskt inte förstod.
Dom visar en dokumentär om de nu på 4+ och jag kan inte hålla tårarna tillbaka.
Hur i helvete tänkte dom ?
Alla dessa människor som förlora sina liv, och alla andra människor som förlorade sina älskade vänner / släktingar etc.
De är hjärtskärande och jag stormgråter inombords.
Jag minns att vi bodde i örebro när de här hände, jag satt och kolla på tv när mamma och pappa kom rusande in i rummet och slog över till nyheterna .. pappa satt och bara gapade och mamma börja gråta och jag förstod ingenting.
Usch, de är hemsk och de går inte att beskriva med ord vad jag känner för alla som sitter och sörjer idag i usa.
Jag tänker tända ett ljus ikväll och skänka en enormt stor tanke till alla som förlorade sina älskade.
Jag hoppas du gör samma sak ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0