Hemma

Nu är vi hemma igen.
Tiden hos mamma har vart jätte mysig fast jag har haft min hemlängtan , men mamma är ju alltid mamma. De är inte sista gången jag ser henne <3

När jag kom hem så tog jag tag i mig själv på en gång och packa upp all packning så den inte blev stående.
Efter de så ställde jag i ordning hemma på de nya jag köpt och tog en dusch.
Kolla på weeds en stund , sen kom älskling hem med mat <3

Ikväll har vi bara myst hela familjen.
Busat Freja trött och kollat på idol :)
Tommy har slocknat i soffan , efter att ha sovit dåligt dessa nätter vi har vart borta. Han har sakna oss så ;)
Jag ligger och väntar in slutspurten på idol , sen ska jag krypa till kojs ... Om de inte blir nåt avsnitt weeds till först :P

Imorn ska jag upp med tuppen.
Ska iväg och träna tidigt imorgon och Fia kommer hit och ska sitta barnvakt.
Snälla människa.
Har fått tillbaka min målmedveten het igen , ska komma igång på med träningen på riktigt nu. Ska till och med trotsa mig själv och stå på den där dumma crosstrainern mera.
Har köpt hem naturdiets shakes och ska hålla mig borta heeeelt från allt vad godis och socker heter ! Punkt !

Godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0