Imorgon

Nu är de bara idag kvar , sen sätter vi oss i bilen och åker dom 35 mil hem till karlskoga igen.
Jag tyckte att vi kunde åka hem idag , men mormor skulle promt till sammarkand ( typ som marieberg ) , mamma börja gråta och alla blev i stort sett osams. Så funkar min familj !
Mormor försökte dessutom muta mig med att köpa nya skor åt mig , vilket funka men de vet inte hon ;) men hey , de är Carro vi pratar om. Jag gör allt för skor !
Freja somna precis , och jag ligger och kollar på lilla jönsson ligan i husvagnen innan vi ska åka.
Magen knyter sig på mig i tanken på att sova här en natt till.
De är inte de att jag inte trivs , jag har bara en sån hemsk hemlängtan så ingenting annat än att åka hem känns rätt. Men jag vill inte svika mamma , hon är så glad över att få träffa oss och är super lycklig just nu.
Så jag offrar mig.
Jag vill bara få tiden att gå fort så man inte bara sitter av tiden i soffan och längtar för då mår man bara dåligt ^^

Mamma och jag va ute och åt på hennes jobb igår.
En jätte fin och lyxig krog med jätte god mat och super trevlig personal.
Mamma käka pasta och jag käka majskyckling med sallad och klyftpotatis.
Jag kände att jag va värd de efter den extrema promenaden igår , gick över en mil sammanlagt på hela dagen.
Hur mysigt som helst hade vi :)
Freja hade krångla lite på kvällen när vi va borta.
Men de gick bra när vi kom hem. :)

Nej nu ska jag koncentrera mig på filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0