Kärleksmums

Första gången jag gav mej på de här med att baka kärleksmums aka mockarutor så blev dom totalt misslyckade.
Glasyren kunde man lyfta av som ett lock , de fasta inte ens på kakan .
Men .. Fia kunde ju absolut inte gå förbi karlbergskiosken på vägen hit och köpa med nåt att tugga på , så jag gav mig in på de där med att baka dom igen.
Och den här gången vart de fan succé , dom vart skiiiit bra.
säkert fias förtjänst , men de skiter jag i.
Jag tar åt mej iaf ;P haha.
Så ikväll bjuds de på kärleksmums framför idol med Emil, Jossan och Älskling.. Freja med givetvis men hon får ingen kärleksmums , Moahaha.
Jag har precis plockat undan de sista hemma , duschat och plattat håret.
Försökt att få freja att sova en stund men inte.
Så hon går här hemma i sin gåstol i ren trots, Jätte trött, och bara skriker och blir förbannad på allting..
De är ju så jääävla dumt att sova när man är trött allså, mm-m.
Sista säsongen av desprate svek mig, fanns ingen med svensk text och jag är så jävla rutten på de här med att titta på film utan text allså. usch.
Så jag gav mej in på nästa serie iställe och börjar om på weeds.
Har totalt glömt bort vad bra den serien är igentligen !
Och de har ju kommit ut massa nya säsonger sen jag kolla på de sist , så nu har jag en del att mata igenom, till och med avsnitt jag aldrig sett . Toppen ^^,
Nej ,hursa om jag kanske ska borsta tänder och diska dom två sista kaffemuggarna innan alla kommer hit.
Rent hus is the shit !
Pöss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0