Lördagkväll

Återigen , ensam.
en lördag kväll som denna sitter jag ensam med datorn i knät , fuskpåsen brevid mig och lillan i sängen.
Men just idag , känns de okej.
Jag brukar annars sitta här i ren hysteri och leta efter nån stackars själ som vill va hemma hos mej så jag slipper vara ensam , men just idag känns de.. okej.
De är varken bättre eller sämre.
Ringer nån och vill komma hit så gör de mig lycklig , men jag är fortfarande lika okej med att sitta själv ikväll.
Csi maraton ikväll på femman , så jag är inte sysslolös iaf.
Har haft en hyfsat hurtig dag.
Börja med lite sovmorgon, tack min älskade.
Vi bestämde oss i samma sekund som jag vakna att vi skulle åka och träna båda två.
Så jag ringde mormor som mer än gladeligen har freja en timma eller två.
Sagt och gjort, vi åkte och lämna Freja och satte fart mot gymmet.
Ben och mage vart mosade idag av cicci som körde ett jävla räzer pass med mig , Tummen upp på den !
Jag klarade de iaf, och jag är sten nöjd med mig själv och de känns för jävla bra de här.
mm-m.
Åkte och sola efter gymmet också, mucho skönto.
Efter solningen och att vi hämtat freja satte vi fart mot maxi för att inhandla lunchen som blev hel grillat kyckling och potatissallad.
Sen vart de inte så mycke mer, tommy tog fem ( läs : 3 timmar ).
Freja fick för sig att göra samma sak så jag bädda ner mig i soffan och kolla på criminal minds.
Väckte tommy, hoppa in i en dusch , plocka undan lite och nu är tommy på jobbet.
hm , ja . de känns okej idag.
Imorn kör vi lite filipstadsmarken med mormor och morfar.
Får väl se om jag lyckas släpa med min karln , jag ska lyckas.
Nu vakna lillan till liv, som vanligt .. så somnar hon om lagomt till kl 12 inatt. YEY!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0