Pack-dag

Hittills har dagen vart redigt seg.
Tommy va uppe med lillan imorse så jag fick sovmorgon till kl 10.
I några timmar efter de, så va de mest bus och tv-tittande som gällde.
Tommy och Freja tog sig senare en liten middagslur så jag passa på att plocka undan lite och rycka upp mig.
Gjorde en vitamin och alvedon coktail för att komma igång.
Sen vakna Freja, förberedde ett bad för henne och gav henne lite mat, lax idag.
Jag och Freja tog oss en skönhetsdusch och nu ligger hon på golvet och krälar.
Sitter nu och funderar på vad vi ska göra ikväll, om vi bara ska sitta hemma och ta de lugnt eller om vi kanske ska hitta på nåt.
Vad vi ska äta ikväll är ju också en fråga.
jaja.
imorn bär de ju av till växjö för mig och Freja så jag måste sätta fart här om en stund med att packa hennes och min väska.
Har dock ingen jävla anning om vad fasiken jag ska ta med mig.
Varken till henne eller mig.. i klädväg allså.
Sen hoppas jag på 4 bra dagar i växjö hos mammi.
Nee. hursa om jag ska sätta fart med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0