segaste blogg.se

tog typ Baaara 10 min att ens kunna logga in.
Suck.
Men men nu är jag här , och jag ska skriva fingrarna av mej .. en stund iaf.
Jag är helt slut .. ^^
Uppe med tuppen idag med, lämna freja , hämta cicci och åkte ner till gymmet.
Cicci har rent ut sagt mosa skiten ur mina ben med jobbiga och tunga övningar, men de är så skönt när man väl kommit hem och känner att man har åstakommit nåt bra idag iaf.
Efter träningen åkte vi och tog en välförtjänad solningstid.
Åkte och hämta Freja, lämna av Cicci sen hemöver.
Svärmor kom på en mat bit och lite Freja mys.
Efter att hon hade åkt så somna både jag och freja en stund.
Va helt vimmelkantig när jag vakna .. kunde inte ens räkna ut hur länge jag hade sovit. haha.
hursomhelst, så åkte vi och handla ..
Jag köpte på mig lite mat till Freja och handla hem till oss.
Så freja har idag fått smaka "lilla laxgrytan" .. vart inspererad av att Mathias tyckte om den så mycke så jag va tvungen att testa den på Freja med, och den gick ner smidigare än spaghetti och köttfärssås iaf.
Hon är inte de minsta lik mig ;) haha.
Till efterrätt fick hon Hallon-blåbär-äpple puré , lite surt men de gillades :)
På menyn idag till mamma och pappa är de torsk med äggsås.
smarrismaskens <3
Efter att jag matat Freja så förberedde jag äggen till såsen och tog tag i våra skita golv och dammsög lite fort.
De är inte roligt de här med att ha 10000 tallar på gården, översvärmat med barr här hemma.USCH.
Jaja. nu är Freja lagomt gnällig så jag ska väll ta och natta henne ( läs : för en pw sen är hon igång igen ).
Meeeeen jag kan ju bjuda på en bild iaf .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0