Svenska hollywood fruar

Detta patetiska program är ingenting som jag brukar titta på ,
De händer ibland om jag absolut inte hittar nånting annat att titta på.
Vilket hände idag.
Jag sitter verkligen och funderar på vart fan världen är på väg just när jag kollar på de programet.
Vad blire ?
Dumma , jobbiga , sliskiga , blonda idioter rent utsagt.
Lite creds ger jag ändå maria, för hon är go precis som hon är och tror på de hon står för, fast hon är blåst.
Men resten .. herregud, En av dom ville inte ens ta en körkort för Kalifornien för att hon hade ett svenskt.
Och när hon fråga om de på vägverket så sa han att de går att köra på i 14 dagar men sen måste hon ha en kaliforniskt körkort, och hon sa rent ut att han vet inte vad han pratar om !?!?!?!? HERRREEEEGUUUUUUUUUD.
Är de sånt som krävs för att man ska bli rik och känd?
Ey, då står jag över! fyfan.
För övrigt så har idol börjat, wooop woooop !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0