Torsdag

Bara en dag kvar till helga.
mm-m.
Imorn kommer Emil och hans flicka hit på myskväll , eller nåt.
De är Tommy som har skött inbjudan så jag vet faktiskt inte alls vad de blir imorn , men jag vet iaf en sak.
IDOL !
Jag har blivit en sån sucker! herregud, tv är mitt liv nu mera.
Gör inget annat än att sitta framför den där burken ,
nu ljög jag .. Men ni förstår vad jag menar.
Imorn kör träningen igång igen , så idag ska jag riktigt friskna till ordentligt.
Massa c-vitaminer och mineraler.
Mat med massa vitlök och vatten.
Måste ju självklart ha min fia här också, så de blir weeds och soffmys med henne och Freja idag !
Sen när helgen är över så tar jag och Freja och mormor en tripp till växjö hem till mamma och är där i 3-4 dagar.
Första gången jag ska åka så långt med lillan , hoppas de går bra och utan gnäll.
Och de är andra gången nånsin jag åker till mamma.. herregud.
ska bli intressant att se hur de här ska sluta ;P
Lillan ligger och sover en stund så jag passar på att bara va en sväng.
Men jag skulle behöva plocka undan lite så de är rent och fin för mysdagen som kommer.
De finns inge värre än att försöka koppla av när de är skitigt runt omkring en.
Men men , jag har lite mer än en timma på mej innan jag ska åka och handla och hämta upp fia.
Föresten så köpte jag en ny vagn igår av Amanda, den är SUPERFIN och jag är DYNGNÖJD.
Precis en sån vagn som jag har velat haft och den kommer bli perfekt ! :)
Den ska få sin första långa biltripp med till växjö , där de ska bli långa promenader varje dag då jag missar gymtiden hemma. Jag har allt planerat in i minsta detalj ;) haha.
Nu tror ja lillan har vakna så jag ska väll försöka fixa till de sista hemma här :)
Puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du de e bara helgen kvar. Ja längtar så de gör ont. Tycker dagarna dår för sakta. Men när ni är här så kommer de att gå så fort. Massa kärlek puss

2011-09-23 @ 14:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0