Trassel

När saker och ting rörs runt, så får man se till att dra de tillbaka.
Att fixa till saker och ting är alltid lika skönt för själen.
Få tillbaka rätt vardag och veta vart man har varandra.
De är vad min dag går ut på idag.
iaf en del av den.
Natta och jag ska reda ut vårat, sen är luften ren.
Kaffe och massa cigg och prat!
Thats it.
Men innan ska vi till stan , apoteket och banken ^^
Får se om angelika och nova kanske dyker in på gården också.
Morgonen va inte den bästa,
morgonhumöret är inte alltid på topp.
Frejas va de dock, kl 4 imorse.
Jippie!
Jävla tänder säger jag bara , hon bajsar mest hela tiden , sover aldrig och är gnälligast i stan.
Men de går över :)
Imorn kväll de är de en tripp till örebro som gäller , hem till pappi/morfar och äta lite gott.
Lördag är de jobb som vanligt för tommys del och jag blir hemmasittandes som vanligt.
Har en box vin hemma hos ida, som jag tänkte åka och hämta , så kanske man iaf kan ta sig ett glas eller två.
Då kanske jag inte märker mina spöken (!?).
Ne. nu ska jag ta och åka bort till Natta och Mathilda.
Puss och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0