workout

Uppe med tuppen idag .
Lämna av Freja en sväng hos mormor och tog mig ann ett träningspass med cicci :)
Mucho skönto.
Tog även en tripp till solariet efteråt.
Tycker de är så skönt att kunna belöna mig själv med lite tid i solariet iställe för att åka hem och trycka i mej en bulle eller liknande!
Styrde kosan hem till Challe på en kaffe , stanna där en stund och socialade.
Åkte vidare hem till Jöran och Carro där de bjöds på kek.
Tommy ringde från jobbet och hade glömt telen hemma, och fråga om jag inte kunde åka hem och kolla så fönsterkillen hade kommit.
Sagt och gjort, och han har inte vart här.
Han har ringt till tommy dock, men ändå... nu börjar de bli lite jobbigt. De har tagit alldeles för lång tid nu!
Jaja, Freja hade kissa igenom blöjan inatt , så hennes sängkläder samt täcke och kudde hänger nu på tork och kommer inte vara torra tills ikväll, så jag antar att nån av oss får sova på soffan inatt och Freja får sova i våran säng.
hur vi ska lösa täcke de vet jag inte , men vi hittar väll på nånting.
Imorn blire samma visa,
Iaf på morgonen , upp med tuppen - lämna freja hos mormor - ner och träna.
Och ni som tycker att jag lämnar bort freja mycke, tyck vad ni vill.
Men jag måste få göra nånting för mej själv med, och jag vill arbeta på mitt utseende och min kropp och jag har chansen och möjligheten att göra de nu.
Och Freja tycker om att vara hos mormor så jag ser inga problem i de då.
De handlar om högst 2 timmar 3-5 gånger i veckan.
Jag ser inge fel i de , och jag tycker inte folk ska klanka ner på de isf , PUNKT!
Nej , jag tror fia är på väg hit nu . Så jag ska väll ta tag i den där disken och ge henne mat här !

Kommentarer
Postat av: johanna Olsson

jag tkr inte det är fel att du lämnar henne till din mormor för du behöver bry om dig med... :) sen kan ju ingen annan säga till dig hur du ska göra o inte göra när det gäller freja :)

kram

2011-09-08 @ 08:46:14
URL: http://lyckligmammaxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0